Anns tio-i-topp

Här kommer min tio-i topp lista på produkter jag använder allra mest!

* MAC foundation brush - till allt och alla, den svart- vita i båda storlekarna
* Smashbox primer -en ny förälskelse som är magisk!
* Lancomes nya mineralbronzepuder, ger fräsch känsla utan att se ut som "Solpuder"
* Bobbi Brown," Tinted moisturizing balm" - naturligare hy går inte att få..
* MAC blush, alltid i väskan.
* MAC eyeshadows, paletten (Finns nu på Åhlens City, Sthlm)
* Mascara Diorshow Christian Dior
* Dior foundation "Capture Total", perfekt för äldre kvinnor, lyster och jämnar ut.
* Shiseido fast puder - ser aldrig pudrat ut.
* Magic Concealer -Helena Rubinstein, det är "magic" på riktigt!
 
Oj nu skulle jag kunna skriva 10 saker till upptäckte jag men då får det bli
nästa gång..kram och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Vilken bra 10-i topp lista! Gärna mer sånt!

2009-02-17 @ 14:21:30
Postat av: Nina

Bra lista! Appropå concealers - har du testat Laura Mercier - Secret concealer - grym!

2009-02-20 @ 14:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0