Här kommer shoppinglistan....

Jag är HELT lyrisk inför MACs mineralsmink, nu uppdaterat med rouge och skinfinish som är tvådelad..Man får en helt otrolig lyster av dessa produkter!! Primer- Shiseido,Concealer Dior 410(Moisturizing concealer) Mineralize Satinfinish foundation nr NC 20 lägger jag på med Foundation brush #187, sen applicerar jag Mineralize skinfinish i färgen Medium/Natural and shimmer med en rougeborst faktiskt -# 116 MAC(tänk på att rouge borsten måste vara helt ren från andra produkter), sen arbetar jag in den vackra mineralrougen Gentle med en annan rougeborste-Så snyggt!

Skuggor på ögonen väldigt naturligt shadeat med Dior 685 Pop Look samt lösfransar från MAC (styckfransar olika storlekar).Obs håll utkik efter franslim som blir svart på (jag använde DUO).

Munnen målas diskret med Diors lipliner 263 och MACs "Girl about town".

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej,

var hittar man MAC smink? Finns det att köpa via nätet?

2008-10-20 @ 11:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0