Plåtning hos Monika!

Idag är det Julmat på tapeten när jag sminkar härliga Monika Ahlberg! Man blir alltid så inspirerad av Monika, hennes mat OCH hennes fantastiskt inbjudande hem! Nu vet jag precis vad jag ska laga till jul!

Sminktips när man jobbar med en sådan som Monica är att använda en bra primer eftersom Monika gör så mycket efter sminkningen, lagar mat, dekorerar m.m. Det kan ta tre timmar efter att man fixat sminkningen till första bild. Jag älskar Shiseidos primer i svart tub! Till Monicas läppar tog jag Diors läppglans "Diorkiss 861" som faktiskt smakar choklad! Hoppas jag inte förstörde Monikas smaklökar bara...
Hon är snygg!!

Kommentarer
Postat av: stephiesmode

självklart!!! säg till när du vill o kan. skulle vara bäst på en helg! kram

2008-11-13 @ 18:29:32
URL: http://stephiesmode.blogg.se/
Postat av: monika ahlberg

Ha, ha Ann!

Smickrare där...Tusen tack för idag, du är ju helt underbar, ställer dig i mitt kök och tar över;)(hon är grym på "Sufflé"!)

Kram, kram och jag behöver bli snygg igen mycket snart....

Monika

2008-11-13 @ 18:37:05
Postat av: Linda

Tack för en jättetrevlig dag med en jättetrevlig tjej. Hoppas vi ses igen. Kram Linda

2008-11-16 @ 12:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0