Världens bästa hårfix!!!

Äntligen har jag fått tag på DHG plattänger och hårprodukter! Under bokmässan i götebrg fick jag prova en
plattång som var helt otrolig att jobba med och nu är dom införskaffade! Plattången finns i tre storlekar och man
kan göra ALLT med dom, platta, locka m.m. Deras trevliga och professionella utbildare Belinda visade mig lite
olika tekniker och jag kan ärligt talat säga att det blev något av en AHA-upplevelse!
Rulla ihop håret som en kanelbulle och platta ovanpå, sen fäster man med klämma och låter kallna...
Forma håret som du vill och platta!

Fiiina lockar!

Nu  provar vi på Lena!

Beach hair med underbara Sea Spray!



Helt fantastisk bra! Gå och köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0