Avslutningsfest för Malou!

Nu är säsongen slut för Malous Efter Tio denna omgång och vi har en avslutningsfest hemma hos
Malou med alla fina tjejer och killar som jobbar med programmet!

Jag måste ju prova mina nya hårgrejer och sminka mig fint..Så här ser jag ut innan:
WAaaaaaaa!!!

Tack och lov för smink och hårprodukter, hi hi..

Dior Forever 030 foundation
MAC Mineralize skinfinish Glissade
MAC Mineralize blush Gentle
Ögonskuggor MAC Parfait Amour, Casablanca
Läppar Dior Maximizer

Mycket Champagne blev det..

Och Tårta!

Tack för en underbar kväll!!

Kommentarer
Postat av: stephiesmode

åhhhh, vad fin du blev!!!!! kraaaam!

2008-12-06 @ 16:58:37
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0